Als wij u doorverwijzen naar de klachtencommissie

“Als huurder of woningzoekende kunt u met veel vragen en problemen terecht bij de medewerkers van Wonen Zuid. Samen met u gaan de medewerkers van Wonen Zuid op zoek naar een passende oplossing voor de klacht of een antwoord op uw vraag. Toch is het ondanks goede bedoelingen best mogelijk dat u niet tevreden bent over de afhandeling van uw verzoek, vraag of klacht. Dat lossen we het liefst zo snel mogelijk op. Zodat u als huurder niet met een ontevreden gevoel blijft zitten of zich niet serieus genomen voelt.

Komt u er samen met Wonen Zuid toch niet uit, of bent u ontevreden over de gekozen oplossing, dan kunt u als huurder of woningzoekende een beroep doen op de Klachtencommissie Wonen Zuid. Een onafhankelijke commissie voor alle huurders en woningzoekenden van woningcorporatie Wonen Zuid.”

Met bovenstaande tekst presenteert de klachtencommissie van Wonen Zuid zich op haar eigen website. Als HWZ de huurder doorverwijst naar de klachtencommissie zij er vaak al meerdere pogingen gedaan om een klacht te voorkomen. maar ook hier geldt, net als bij de huurcommissie, dat het soms kan helpen als een klacht extern extern beoordeeld wordt. Klik hier voor de website van de klachtencommissie.

Als de HWZ u verwijst naar de klachtencommissie blijven wij u ondersteunen en met u meedenken zodat u er niet alleen voorstaat.